domingo, 2 de marzo de 2008

Al final, 7 hores, 175 km...


Avui, al final, ha estat duret.
He sortit a les 11 del matí amb un dia molt maco, amb un sol esplendid.
I des de Sabadell, cap a Santiga-Sta.Perpetua de Moguda-Mollet del Vallès-Montornès del Vallès-La Roca del Vallès-Cardedeu-Llinars del Vallès-Sant Celoni-Hostalric-Tordera i fins a uns 10 km de Girona i mitja volta pel mateix lloc: 175 km.


Però bé, la primera part he apretat massa, ja que m'he trobat una parella de triatletes que m'han portat força estona a 41 km/h pels plans de Cardedeu i Llinars, després algun company més que m'ha fet tensar la corda, més del compte... i total, en 3 hores i mitja ja portava 95 km...

Desprès la tornada ha estat força crítica, per que a Sant Celoni, estava petadissim, però m'he refet i he pogut arribar fins a Mollet del Vallès, on ja portava 7 hores i he cridat al cotxe d'assistència per tornar cap a casa, on la manager meva, la Cris, m'ha rescatat (MUACK!)


Ara m'esperen 5 dies d'entrenaments pel matí, de 6 a 8 del matí amb llums, i mountain-bike....

Dissabte i diumenge, tornarem a la de carretera!

Triora ens espera!!!!!!!!!!!!!!

No hay comentarios: